Divendres, 18 d'abril de 2025
És notícia

Vilafranca continua millorant l’enllumenat i les zones fosques

Avatar photo
Les ampliacions d’enllumenat s’han fet amb tecnologia LED
zones fosques vilafranca

En les darreres setmanes i atenent diverses peticions rebudes en el marc de les visites de l’Alcaldia de Proximitat als barris de Vilafranca, l’Ajuntament de Vilafranca ha dut a terme diverses millores en l’enllumenat principalment en parcs i places on s’havien detectat zones fosques.

Els espais públics on s’ha ampliat o substituït l’enllumenat són: parc del Poble Nou i pas sota el pont de Moja, plaça de les Clotes, plaça dels Drets Humans, parc de la Pau, rambla de la Generalitat, c/ Ramon Freixas i c/ Bisbe Morgades.

Les ampliacions d’enllumenat s’han fet amb tecnologia LED, en el marc de la substitució progressiva de les làmpades de vapor de sodi de l’enllumenat municipal. La tecnologia LED permet reduir el consum fins a un 70%, així com la potència contractada. Les làmpades LED tenen més potència lumínica la qual cosa permet donar més sensació de seguretat, i una vida útil més llarga que ajuda a estalviar en les operacions de manteniment.

zones fosques vilafranca del penedes

Actualment més del 65% de l’enllumenat de Vilafranca ja és LED.
Amb aquestes actuacions s’aconsegueix un estalvi en la despesa energètica, la reducció d’emissions de CO₂ a l’atmosfera i un important estalvi econòmic anual.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Passeig marítim de la Barquera de Roda de Berà

Detinguts 4 joves al Vendrell per la mort d’un home en una baralla a Roda de Berà

Notícia següent
IV Nit de la Cultura Balaguer

Balaguer celebra la IV Nit de la Cultura

Notícies relacionades