Durant la sessió plenària al Parlament, la consellera d'Economia i Hisenda, Alícia Romero, ha reiterat que el Govern manté un compromís “ineludible” amb l'execució del projecte Hard Rock.
Aquesta declaració es va produir en resposta a una interpel·lació formulada pel Partit Popular de Catalunya (PPC), on la titular d’Economia va emfasitzar que és imprescindible esperar l’elaboració i aprovació dels informes ambientals corresponents abans de prendre decisions definitives.
Respecte als tràmits urbanístics
Sobre aquest punt, Romero ha subratllat que “cal esperar que hi hagi els informes ambientals i que s’aprovi el Pla Director Urbanístic”. En aquest sentit, ha recordat que des del Govern es treballa seguint estrictament els procediments legals establerts: “Hi estem treballant, no es pot prevaricar i seguim els tràmits i els processos”, ha afirmat clarament.
A més, la consellera ha apuntat que és necessari conèixer les decisions finals dels inversors involucrats tenint en compte les modificacions introduïdes per l’Executiu pel que fa a la fiscalitat relacionada amb el sector del joc. “Hem de veure quines són les seves intencions”, ha conclòs Romero, posant èmfasi en la importància d’aquest aspecte per a la continuïtat del projecte.