Segons el director de l’empresa a Catalunya, Thomas Gendulphe, SQLI tenia Barcelona en el “punt de mira”. “La presa de la decisió es va accelerar quan un client important ens va demanar que li donéssim suport des de Barcelona. Des de llavors no hem parat de créixer”, ha explicat. Thomas Gendulphe afegeix que ser-hi presents els ha permès “incrementar els serveis per a clients existents, però també guanyar-ne de nous, perquè moltes empreses internacionals trien Barcelona com al seu hub digital perquè el pol de talent és gran: Barcelona és una de les ciutats més dinàmiques en l’àmbit digital a Europa, és internacional i ofereix una qualitat de vida molt atractiva”, conclou.
Fundada l’any 1990 i amb més de 2.200 treballadors a escala global, SQLI s’especialitza en el disseny, implementació, desplegament i operació de solucions omnicanal. El seu posicionament com a especialistes en comerç i tecnologia permet al seu equip oferir suport a llarg termini a grans empreses i marques europees de qualsevol indústria per a desenvolupar les seves vendes i el coneixement de marca, així com el seu rendiment intern a través de la transformació de l’experiència del client, els treballadors i els socis.
En concret, l’empresa ha rebut el suport de Catalonia Trade & Investment, l’àrea d’atracció d’inversions estrangeres d’ACCIÓ. Aquesta unitat treballa des de Barcelona i la xarxa de 40 Oficines Exteriors de Comerç i d’Inversions d’ACCIÓ al món per captar nous projectes d’inversió estrangera a Catalunya al mateix temps que assessora de manera integral les empreses estrangeres per facilitar el procés d’inversió.