Creand, Grandvalira i Caldea celebren una hackató per crear més sinergies

Avatar photo
Uns quaranta empleats de les tres entitats van compartir iniciatives per fer créixer la col·laboració entre elles

Divendres passat un total de 40 col·laboradors i col·laboradores de Creand, Grandvalira i Caldea van celebrar  una jornada de tipus hackató (experiència col·lectiva per crear un projecte) que va servir per crear sinergies entre totes les tres entitats. 

L’entitat financera que té participació a Caldea i Grandvalira, va promoure aquest esdeveniment, que va  organitzar un equip format per les tres companyies.  

La hackató va comptar amb la presència dels càrrecs intermedis de les tres marques, els quals van participar  en dinàmiques de design thinking que tenien objectius d’extreure una pluja d’idees de col·laboracions entre les  tres entitats, per optimitzar recursos i fer créixer les sinergies que ja existeixen i d’altres, noves. 

Aquestes idees van concórrer a una mena de concurs, en el que un Comitè format per representants de les tres  entitats va votar les millors iniciatives. El següent pas que es marquen les tres entitats serà fer realitat la millor  iniciativa, amb l’ajuda de l’equip guanyador i un grup de treball creat per l’ocasió. 

Per la seva banda, el director d’Innovació i Transformació Digital de Creand Crèdit Andorrà, Santiago de Larrea,  ha explicat que “el resultat de la jornada ha estat molt satisfactori. És la primera vegada que reunim les tres  empreses per dur a terme una sessió de cocreació tan intensiva i la resposta de tots els assistents ha estat  excepcional.” 

Des de Grandvalira, Irene Gómez, responsable de Desenvolupament de Negoci i Innovació, ha comentat que  “aquesta jornada conjunta ha estat el primer pas d’èxit en la col·laboració entre els equips d’innovació de les tres  empreses. Gràcies a la iniciativa de Creand estem convençuts que podrem crear sinergies en els àmbits que  ens uneixen, com l’estima per Andorra, el talent andorrà i la societat que impactem amb els serveis de  les tres empreses.” 

Finalment, Patricia Garcia, directora de Marketing i Vendes de Caldea ha destacat que “la innovació ha estat  sempre en l’ADN de Caldea, que ja als anys 90 va introduir al mercat una fórmula molt disruptiva de gaudir de  les aigües termals, i aquestes sessions d’innovació conjunta, que reuneixen el talent de marques amb el mateix  esperit obert i creatiu, són fonamentals per ser més competitives i generar un impacte positiu a la societat” .

La jornada molt intensa, va acabar amb un ambient festiu, on tots els assistents van quedar satisfets per la  participació fructífera que es va aconseguir. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Solsona celebrarà la vintena Setmana de la Gent Gran del 20 al 26 de maig

Notícia següent

Figures de renom a Escaldes pel 40è Festival Internacional de Jazz Andorra

Notícies relacionades