La Direcció General de Trànsit en Espanya ha recordat en un tuit el marge d’error en el còmput de les velocitats registrades pels radars a les carreteres, que se situa en 7 km sobre la velocitat límit autoritzada fins als 100 km/h.
Això vol dir que si la velocitat màxima marcada és de 100 km/h, el radar salta a 108 km/h. La norma actual estableix que, a partir dels 110 km/h, el criteri canvia i se suma el 7% en lloc de 7 km/h.
Per tant, per sobre dels 110 km/h, el límit sancionable és de 117,7 km/h, i per a la màxima velocitat permesa a les autopistes i autovies espanyoles és de 128,4 km/h. La DGT sanciona l’excés de velocitat per intentar reduir la sinistralitat a les carreteres.
Actualment, s’està portant a terme una campanya a les xarxes socials sota el lema #LaCarreteraNoEsUnCircuito per conscienciar dels perills de conduir a alta velocitat.
Els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Reus, juntament amb el Grup de Delinqüència Urbana de Cambrils, han localitzat i…
L’Ajuntament de Molins de Rei ha preparat un seguit d’activitats i portes obertes amb motiu del Dia Internacional dels Museus…
L’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, a través del Servei de Medi Natural i Litoral del Consell Comarcal del Garraf,…
Un home de 55 anys va morir ahir a l'Hospital de Son Espases després de patir lesions molt greus en…
El Museu del Port de Tarragona ha celebrat aquest dimarts, 13 de maig, els actes institucionals de commemoració del seu…
Igualada viurà aquest cap de setmana del 17 i 18 de maig unes jornades plenes d’adrenalina, esport i espectacle amb…
Esta web utiliza cookies.