Divendres, 17 de gener de 2025
És notícia

Troben dos homes morts en una casa que s’haurien matat l’un a l’altre

Avatar photo

Han estat alguns familiars dels morts qui han trobat els seus cossos i han alertat la policia

Les autoritats han trobat els cossos sense vida de dos homes en una casa i sospiten que s’haurien matat l’un a l’altre per una disputa sobre els seus terrenys. Han estat alguns familiars dels morts qui han trobat els seus cossos i han alertat la policia.

 

Els fets han succeït a la localitat d’Irun, a Guipúscoa, i l’Ertzaintza valora dues possibles situacions per al crim. La primera seria que els dos homes es matessin l’un a l’altre amb foc creuat.

 

L’altra és que un dels homes va matar l’altre amb una escopeta i que després es va suïcidar. Malgrat tot, els investigadors mantenen que “totes les hipòtesis estan obertes”.

 

Pel que sembla, els homes feia temps que es disputaven els límits de les dues finques on vivien, una al costat de l’altra, i de les quals eren els propietaris.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

S’obren les inscripcions per a la 23a Travessia Nedant de Torredembarra

Notícia següent

Arriba per Sant Jordi el nou número de la revista Rutes de Constantí

Notícies relacionades