Troben 2 cadàvers en un descampat: un d'ells va desaparèixer fa 12 dies

25 de juliol de 2023 a les 09:23h

La Policia Nacional investiga l'aparició de dos cadàvers en un descampat després que un veí alertés a les autoritats sobre la seva troballa. Tots dos cossos es trobaven en un avançat estat de descomposició, que els investigadors atribueixen a les altes temperatures que s'han registrat a la zona durant les últimes setmanes.

Els dos cossos han aparegut en un descampat del carrer Miquel Llabrés de Manacor i es tracta de dos homes. Un d'ells, segons les primeres informacions publicades per 'Última Hora', seria un home que va desaparèixer el passat 13 de juliol.

Les mateixes fonts indiquen que els dos cossos han aparegut asseguts, un d'ells en un sofà i un altre en una cadira de fusta. La zona del voltant estava força bruta i coberta de cartrons.

El Grup d'Homicidis de la Policia Nacional i la Policia Científica ja han pentinat la zona i les primeres hipòtesis indiquen que els dos homes podrien haver mort per una sobredosi, però mantenen totes les línies d'investigació oberta.

Un dels morts ja ha estat identificat, ja que la seva desaparició es va denunciar el 13 de juliol. L'altra víctima encara no ha estat identificada.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit