Dimarts, 22 d'abril de 2025
És notícia

Un terratrèmol de 5,2 es deixa sentir a diverses zones d’Espanya

Avatar photo
La regió on es localitza l’epicentre, propera a la província d’Uezán, és coneguda per la seva activitat sísmica freqüent

Un terratrèmol de magnitud 5,2 a l’escala de Richter ha sorprès la província d’Uezán, al nord del Marroc. Segons ha informat l’Institut Nacional de Geofísica del Marroc, el sisme es va registrar ahir a la nit al voltant de les 12 de la nit amb epicentre a la localitat de Brikcha, situada a uns 140 quilòmetres al sud de Tànger. El terratrèmol va tenir lloc a una profunditat de 20 quilòmetres.

Tot i que el terratrèmol es va percebre en algunes zones del sud d’Espanya, especialment a la província de Sevilla, no s’han registrat víctimes ni danys materials.. L’Agència Maghreb Arabe Press ha confirmat que les autoritats locals no han reportat incidents greus.

L’Agència d’Emergències d’Andalusia també ha rebut diverses alertes durant la nit per part de ciutadans que han sentit el terratrèmol, tot i que no s’han registrat conseqüències greus.

La regió on es localitza l’epicentre, propera a la província d’Uezán, és coneguda per la seva activitat sísmica freqüent, tot i que generalment els terratrèmols no provoquen efectes greus. Aquest esdeveniment es produeix poc després del devastador terratrèmol de setembre de 2023 al sud del Marroc, que va deixar gairebé 3.000 víctimes mortals i milers de ferits, amb una magnitud de 6,8 a l’escala Richter.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Última setmana per inscriure’s a la renovada Baixada de l’Aigua del 20 de febrer

Notícia següent
camio-bombers-andorra

El 112 d’Andorra atén a prop d’11.000 trucades durant el 2024

Notícies relacionades