Divendres, 7 de febrer de 2025
És notícia

Sánchez mira cap al 2027: “Tornarem a guanyar a la internacional ultradretana”

Avatar photo
Sánchez també ha volgut contraposar la gestió del govern socialista d’Emiliano García-Page amb la del president valencià Carlos Mazón

Pedro Sánchez ha evitat de nou parlar de Junts, després de l’anunci de suspensió de negociacions per part de Carles Puigdemont, i ha mirat cap al 2027, any que finalitza la legislatura a l’Estat. “Quan arribi l’any 2027, tornarem a guanyar a la internacional ultradretana, amb més governs autonòmics i alcaldies socialistes i amb el govern d’Espanya també socialista”, ha defensat el president del govern espanyol durant l’obertura del congrés del PSOE a Castella-la Manxa aquest dissabte.

En aquest sentit, ha fet una crida a ficar tota la carn a la graella per arribar preparats a aquest escenari. “Podran tenir l’home més ric del món i els algorismes més manipulats del món, però no tenen el poder del vot“, ha etzibat.

Sánchez ha aprofitat la seva visita a Castella-la Manxa, territori també afectat per la dana, per a contraposar la gestió del govern socialista d’Emiliano García-Page amb la del president valencià Carlos Mazón. “Els socialistes no aplaudim ni avalem la incompetència i la mentida“, ha dit el president espanyol, que ha afegit que el PP està “immers en la misèria moral i la incompetència política”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

22 nominacions als Premis Gaudí i 12 als Goya recauen en projectes de l’ESCAC

Notícia següent

Prop de 20 ferits, diversos molt greus, a causa de la caiguda d’un telecadira

Notícies relacionades