Un menor de 14 anys i la seva mare són les víctimes mortals d’un accident produït entre dos turismes. Les dues víctimes tornaven a casa després d’un entrenament de futbol del noi.
L’accident va produir-se la tarda del dimecres, 13 de setembre, a la carretera AS-115 al seu pas per Rales, a Llanes, Astúries. Dos vehicles van xocar frontalment per causes que encara s’investiguen.
En un d’ells hi viatjaven la Sandra, una dona de 47 anys; i el seu fill Pablo, de 14 anys, juntament amb un altre menor. Mare i fill van morir a causa de l’impacte, que va ser tan fort com perquè el seu vehicle quedés aixafat sota de l’altre cotxe, un tot terreny. L’altre menor va resultar greument ferit i va ser traslladat a l’hospital en helicòpter.
En l’altre vehicle, el tot terreny, hi viatjaven una dona de 68 anys i un altre home. Tots dos van poder sortir del cotxe pel seu propi peu, però la dona va ser traslladada a l’hospital amb pronòstic reservat, mentre que l’home va patir ferides lleus.
Ara, la Guàrdia Civil investiga l’accident i les causes que el van provocar, però testimonis dels fets han explicat a ‘El Comercio’ que el xoc va ser tan fort que el tot terreny “pràcticament va menjar-se” a l’altre turisme.
El menor mort i el seu company ferit militaven a l’Urraca Club de Futbol de Posada i en el moment de l’accident tornaven d’un entrenament. De fet, la mare del menor mort els acabava d’anar a buscar.
El club s’ha mostrat commocionat pels fets i ha cancel·lat els pròxims actes que s’havien de celebrar, inclosos entrenaments. “Volem lamentar la terrible pèrdua d’un dels nostres jugadors de l’equip cadet en el tràgic accident de trànsit de la tarda d’ahir a Rales”, han comunicat.
A més, han enviat el seu condol als familiars i amics dels dos morts i del jove ferit, desitjant la seva recuperació, així com la dels ocupants de l’altre vehicle.