Dilluns, 19 de maig de 2025
脡s not铆cia

Mor una de les tres persones del greu accident entre dos cotxes d’ahir

Avatar photo

Una de les tres persones ferides aquest dimecres en l’accident registrat en la localitat lleonesa de Sariegos del Bernesga, una jove va morir finalment despr茅s del seu ingr茅s a l’Hospital de Lle贸.

Es tracta d’una jove聽gijonesa聽que era volunt脿ria de Protecci贸 Civil, segons les informacions de Diari de Lle贸 i el Comer莽 recollides per Europa Press.

El sinistre es va produir al voltant de les 16.23 hores d’aquest dimecres fruit d’una col路lisi贸 frontal entre dos turismes en el quil貌metre 6 de la CL-623, a l’altura de Sariegos del Bernesga.

El Centre d’Emerg猫ncies va donar av铆s de l’incident a Gu脿rdia de Tr脿nsit, bombers de Lle贸 i a Emerg猫ncies Sanit脿ries, que va enviar una UVI m貌bil, dues ambul脿ncies de suport vital b脿sic i el personal sanitari del centre de salut de Trobajo del Cam铆.

En el lloc, el personal va atendre els ferits, que van ser traslladats al Complex Assistencial de Lle贸, entre ells la citada jove, que va morir finalment en aquest centre sanitari a causa de les greus lesions sofertes.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿. Els camps necessaris estan marcats amb *

Not铆cia anterior

El Festival de Valsos de la Simf貌nica arriba aquest cap de setmana a Sabadell

Not铆cia seg眉ent

Silvia, la mare de 2 fills que busca ajuda per operar-se d’un c脿ncer avan莽at

Not铆cies relacionades