Divendres, 24 de gener de 2025
És notícia

Mor un jove de 19 anys després de desmaiar-se i caure a un canal d’aigua

Avatar photo

Tràgica mort d’un noi de només de 19 anys que hauria caigut accidental dins d’un canal d’aigua després de desmaiar-se. El seu cadàver va ser rescatat la tarda de diumenge pels Bombers i no presentava signes de violència.

El cos va aparèixer surant a l’aigua d’un canal prop de Lebrija, a Sevilla, i ràpidament es va alertar la Guàrdia Civil i els Bombers, que van rescatar el cos i van iniciar una investigació per determinar les causes del succés. El cos havia aparegut sense signes evidents de violència. 

La investigació policial posterior ha revelat que el jove havia patit desmais amb anterioritat. Això ha fet que la principal hipòtesi del cas, a l’espera dels resultats de l’autòpsia, sigui que el jove va desmaiar-se amb la mala sort que va caure dins del canal i es va ofegar. 

Malgrat tot, la Guàrdia Civil continua investigant i espera als resultats de l’autòpsia per tancar el cas.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Tornen a Barcelona els turistes atrapats a Etiòpia: “Hem patit per la nostra vida”

Notícia següent

Els Mossos alerten: “Tanca sempre el cotxe a la benzinera”

Notícies relacionades