Un home de 57 anys va morir ahir dilluns a la tarda en un accident de trànsit ocorregut a l’autovia A-7, al terme municipal de Torrox, segons ha informat el servei d’emergències 1-1-2 Andalusia, adscrit a l’Agència d’Emergències d’Andalusia de la Junta.
El sinistre es va produir minuts abans de les quatre de la tarda, a l’altura del quilòmetre 939, a la sortida de Torrox en sentit Màlaga, quan va registrar-se una col·lisió entre una motocicleta i un turisme.
El 112 va rebre diverses trucades de particulars que alertaven del que havia passat i sol·licitaven assistència sanitària urgent per al motorista.
Fins al lloc de l’accident es van desplaçar efectius del Centre d’Emergències Sanitàries 061, així com agents de la Guàrdia Civil de Trànsit i personal encarregat del manteniment de la via.
Tot i els esforços dels sanitaris desplaçats, la mort del motorista va ser finalment confirmada al lloc de l’accident.