Dijous, 13 de febrer de 2025
És notícia

Mor un motorista de 26 anys i la seva copilot de 24 anys en estat greu

Avatar photo
La copilot ha estat traslladada d’urgència a l’hospital amb un traumatisme cranioencefàlic i una possible fractura de clavícula
accident-mortal-moto-jove-26-anys
Foto de @112cmadrid

Un jove de 26 anys ha mort en un accident amb la seva motocicleta després de patir un politraumatisme i una aturada cardiorespiratòria. Els efectius d’emergències no han pogut fer res per salvar-li la vida i la seva copilot de 24 anys també ha estat ferida greu.

L’accident ha tingut lloc aquesta tarda a la localitat madrilenya de Coslada, on la Policia Local ha iniciat una investigació per esclarir els fets. El conductor i la copilot travessaven al carrer Virgen de la Cabeza quan han tingut el fatal ensurt. Com a conseqüència, la jove de 24 anys ha patit un traumatisme cranioencefàlic i els sanitaris no han descartat una fractura de clavícula.

Després d’avaluar l’estat de la copilot al lloc dels fets, la jove ha estat traslladada a l’Hospital 12 d’octubre. Per desgràcia, els mateixos efectius del Summa 112 han assegurat que no han pogut fer res per salvar la vida del conductor de 26 anys, qui estava en parada cardiorespiratòria quan han arribat els sanitaris.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
exposicio-silenci-despullat-diputacio-tarragona

L’exposició ‘Silenci despullat. UnaDonaUna’ ja està disponible al Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona

Notícia següent

La consellera Paneque es reunirà amb els comuns per acordar el règim sancionador de la llei de l’habitatge

Notícies relacionades