Dissabte, 18 de gener de 2025
És notícia

L’assassí de la dona morta i desmembrada en un pou ja havia matat abans

Avatar photo

Amb el pas dels dies es van coneixent més detalls d’un crim que ha commocionat gran part de la societat per la cruesa dels fets. Ara, se sap que l’assassí de la dona que va aparèixer morta i desmembrada al fons d’un pou era reincident: ja va complir 15 anys de presó per un assassinat similar.

Segons fonts pròximes al cas, la Policia feia dos mesos que investiga la desaparició de Buran Forouzan, una dona de 64 anys d’origen iranià que feia temps que vivia a Jerez de la Frontera, a Cadis.

A principis de juliol va desaparèixer i la Policia va identificar un sospitós, a qui va monitorar fins que els va portar al lloc on havia amagat el cos. El cos de Buran estava al fons d’un pou, desmembrat i amagat sota les runes, en una finca.

L’assassí, un home de 78 anys, ha confessat el crim durant l’escorcoll que les autoritats han fet a casa seva, on han trobat una destral amb la qual hauria comès el crim.

L’home és un assassí reincident, ja que segons indiquen fonts pròximes a la investigació a ‘Europa Press’, ja havia complert una condemna de 15 anys de presó per uns “fets similars”. 

A més, també ha explicat que mantenia relacions esporàdiques amb la víctima, un fet que podria encaminar la investigació, de nou, cap a un nou cas de violència de gènere.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Blanes dóna suport a la Campanya de la Generalitat amb motiu de la Diada Nacional 2023

Notícia següent

Els ‘streamers’ mudats a Andorra ara hauran d’aprendre català

Notícies relacionades