La Guàrdia Civil ha detingut a Màlaga una dona de 37 anys que es troba fugitiva de la justícia brasilera, acusada per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. La condemna pot esdevenir en una pena de presó de fins a trenta anys.
Va ser el passat 2022 que l’acusada va tenir una discussió amb una altra dona, la qual va desembocar en un atac per part seva de diverses punyalades. La víctima va patir ferides greus i va haver de ser hospitalitzada en vigilància intensiva.
Les autoritats brasileres van advertir de la fuga amb una requisitòria internacional, a través de la qual la Guàrdia Civil va començar l’operatiu. Els agents van, finalment, van ubicar la dona fugitiva, i l’han detingut aquest matí a Màlaga. La Unitat Central Operativa de la Guàrdia Civil la posarà a disposició judicial en les pròximes hores.