Dilluns, 19 de maig de 2025
És notícia

Un camioner amb sis vegades la taxa d’alcohol permesa és investigat

Avatar photo

El departament de Trànsit de la Guàrdia Civil investiga el conductor d’un camió que, circulant per l’AP-7, sextuplicava la taxa d’alcohol permesa. Els fets van succeir el passat 28 de novembre; a l’altura del kilòmetre 764 d’Orihuela agents de Trànsit estaven realitzant controls rutinaris a vehicles pesants a la carretera.

En una d’aquestes inspeccions, el conductor va ser sotmès a les proves de detecció alcohòlica que formaven part dels controls. Va ser aleshores que els resultats advertien d’una presència d’alcohol a la sang molt elevada, sis vegades més del permès.

Actualment es continua investigant el cas, i les diligències instruïdes han sigut entregades al Jutjat d’Instrucció número 1 d’Orihuela.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

FCC i Càritas Tarragona posen en marxa una recollida de joguines

Notícia següent

Una famosa actriu de “La Casa de Papel” visita Terrassa

Notícies relacionades