Divendres, 24 de gener de 2025
És notícia

Més de 20 dies de cua per assistir al sorteig de la Loteria de Nadal: Disfressats i amb il·lusió

Avatar photo
Hi ha gent que es coneix des de fa anys només per la cua del Teatre Reial
sorteig loteria nadal

El sorteig de la Loteria de Nadal té més adeptes que mai. Assistir al Teatre Reial i veure els nens de Sant Ildefons amb desenes de números de loteria comprats és un costum que agafen moltes persones.

Digne d’un concert dels més grans, a la porta del Teatre Reial es pot observar una cua que fa diverses jornades que està formada. La gent que hi ha mostra una il·lusió gegant. De fet, “el bisbe oficial de la Loteria” -així es denomina ell- porta des de l’1 de desembre a la porta del Teatre Reial. És una de les persones que més ha assistit al sorteig, el seu primer cop va ser fa 18 anys.

Molts assistents asseguren que el regal d’aquest sorteig serà entrar-hi al Teatre, perquè el fred no ajuda a l’espera.

Els nens de la Loteria de Nadal

Tota la gent que s’ha desplaçat de diferents llocs d’Espanya gaudirà dels nens més famosos del país: els de Sant Ildefons. Arriben abans de les 7 del matí amb molts nervis. Molts d’ells comenten que no poden dormir la nit d’abans.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Catalunya és un dels llocs on menys es gasta a la Loteria de Nadal

Notícia següent

Els lleidatans són els que més gasten en el Sorteig de la Loteria de Nadal

Notícies relacionades