Aquest cap de setmana Vila-seca gaudirà d’un doble concert en dos espais: a l’Auditori Josep Carreras i al Celler de Vila-seca.
En primer lloc, divendres 20 de desembre a les 21.00 h l’Auditori acollirà el concert “La calma de l’hivern” de Jordi Forniés, el qual ens portarà una selecció de noves obres, arranjades especialment per a orquestra de cambra, que barregen alguns dels seus èxits més coneguts amb material inèdit creat per a aquesta ocasió especial. Per a aquest concert, Jordi col·laborarà amb músics professionals i dirigirà un grup format específicament per aquest esdeveniment únic.
Aquest concert marca l’inici de la primera gira de Jordi Forniés, que començarà a l’Auditori Josep Carreras de Vila-seca, un escenari molt significatiu per al músic local. El Nadal és el moment perfecte per gaudir d’aquest concert orquestral, que ens porta la calma de l’hivern de la mà d’un artista que retorna a casa per compartir la seva música més íntima i captivadora.
D’altra banda, el diumenge 22 de desembre a les 18.00 h i al Celler de Vila-seca, Vila-seca podrà viure en directe un especial concert simfònic a càrrec de la Franz Schubert Filharmonia. En el concert “Les millors BSO de Disney” s’hi interpretaran cançons de Frozen, el Rei Lleó, Aladdin, la Bella i la Bestia i Coco, entre d’altres, i serà dirigit pel mestre especialista en bandes sonores, Marc Timón. Comptarà amb els cantants Judith Tobella, soprano principal a Disney In Concert, Nerea Rodríguez, la soprano escollida per interpretar el primer himne de Princeses Disney, Manu Pilas, la veu tenor del ‘Bella Ciao’ de la Casa de Papel, i el baríton Germán de la Riva.
Un concert amb les millors cançons de Disney que van directes al cor, per a totes les generacions que han crescut amb els personatges més entranyables de la gran pantalla.
Les entrades per ambdós concerts es poden adquirir a entrades.vila-seca.cat