S’ajorna el festival Minipop

Avatar photo

L’organització ha hagut de postposar l’edició 2020 a causa de l’emergència sanitària del coronavirus

El festival Minipop ha hagut d’ajornar la seva desena edició, prevista pels dies 5 i 6 de juny, a causa de les restriccions per evitar la propagació del coronavirus. L’organització ja ha anunciat que les noves dates de l’edició especial per celebrar el desè aniversari són els dies 4 i 5 de juny de 2021.

L’equip del Minipop ja està treballant amb moltes ganes de cara al festival de l’any vinent, que concentrarà tota la il·lusió i els esforços que s’han quedat pel camí en aquesta situació tan excepcional. El festival aposta per mantenir algunes de les idees preparades per l’edició suspesa, que s’havia pensat com un homenatge al públic més fidel, i confia en poder reprogramar la major part dels artistes que hi havien d’actuar. Els abonaments del 2020 tindran validesa pel 2021.

El Minipop vol donar les gràcies al públic que quasi havia esgotat les entrades abans de conèixer el cartell i que fins i tot les havia continuat comprant durant el confinament. També vol agrair molt especialment la col·laboració de totes les institucions i empreses que fan possible el festival. El Minipop compta amb el suport institucional de l’Ajuntament de Tarragona i la Diputació de Tarragona; la col·laboració del Port de Tarragona, el Festival Nits de Cinema Oriental, l’Hotel H10 Imperial Tarraco i el Mercat Central de Tarragona i el patrocini de Repsol, Estrella DAmm, Basf, Montse Timoneda Clínica Dental, La Martina Escola d’Idiomes, Kids & Us, CaixaFormu, Costa Eco, L’Espiga D’Or, el Restaurant Sapporo i tots els petits comerços que formen la xarxa Minipop.

L’anunci del confinament justament va arribar quan el Minipop estava a punt d’anunciar el cartell musical amb un concert sorpresa al Teatret del Serrallo. Les entrades anticipades es van posar a la venda el 3 de febrer i durant les dues primeres setmanes de març els cartells promocionals del Minipop es van començar a escampar pels carrers i per la zona de restauració del Mercat Central de Tarragona.

La connexió Minipop

Els protagonistes de la imatge de la desena edició són 20 fans del festival que es van posar davant de la càmera amb el millor dels somriures. Cadascun d’ells té una història al darrera i és representatiu d’un col·lectiu o una part d’aquest públic tan variat i intergeneracional del Minipop.

L’objectiu dels retrats amb roba d’hivern, que contrasta amb la calor del juny, és explicar que el festival és molt més que un cap de setmana d’estiu, perquè la ciutat se l’ha fet seu i se’n sent orgullosa, i l’esdeveniment ja forma part de la vida i de l’agenda de moltes famílies.

I precisament, després d’haver de suspendre el festival, l’equip del Minipop es vol quedar amb el somriure i les paraules del seu públic. Per això, ha compartit un emotiu vídeo a les xarxes socials on els protagonistes de la campanya expliquen les seves vivències i els seus vincles amb el festival.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Ajuntament de Tarragona preveu una operació de crèdit a curt termini de 15 milions d’euros

Notícia següent

Els germans Márquez donen a l’Hospital Arnau de Vilanova equips per al control de pacients amb coronavirus

Notícies relacionades