Endesa ha reobert la seva oficina comercial de Tarragona després de realitzar obres de millora amb l’objectiu “d’apropar i incrementar” l’atenció als clients de la ciutat.
L’objectiu de l’actuació, que ha durat prop de tres setmanes, ha estat crear un nou model d’espai “més còmode” per a l’atenció al client, ha informat la companyia aquest dilluns en un comunicat.
S’ha reformat el sòl, pintat el local i instal·lat nou mobiliari, i des de l’oficina es podrà realitzar “qualsevol gestió” amb Endesa, des de sol·licituds d’informació fins a la gestió d’aspectes relacionats amb el subministrament elèctric, així com consultes sobre les condicions per acollir-se al bo social elèctric.
S’ha incorporat el sistema de cita prèvia i de videocita prèvia, que es recomanen utilitzar per evitar aglomeracions i millorar l’atenció.
Endesa compta amb una xarxa comercial distribuïda al llarg de Catalunya amb 60 punts d’atenció presencial: tres oficines comercials i 57 punts de servei.