Salou, present a la primera convenció nacional de Turespaña

Al respecte d'aquesta convenció, l'alcalde Pere Granados ha assenyalat que 'és important que Salou hi hagi assistit, pel fet que hem posat en valor el fet que treballem per la transformació en un municipi turístic sostenible, intel·ligent i que avança cap la desestacionalització'

Salou ha estat present a la primera convenció nacional de Turespaña, celebrada a Sevilla, del 4 al 6 d’octubre, a través de la figura del coordinador dels Serveis Turístics Municipals, del Patronat de Turisme, Marc Espasa, el qual s’ha entrevistat amb els delegats dels principals mercats emissors, com França, Irlanda, Regne Unit i Bèlgica; i també de mercats potencials, com Polònia i Ucraïna.

Al respecte d’aquesta convenció, l’alcalde Pere Granados ha dit que “és important que Salou hi hagi assistit, pel fet que hem posat en valor el fet que treballem per la transformació en un municipi turístic sostenible, intel·ligent i que avança cap a la desestacionalització”. En aquest sentit, l’alcalde posa en valor “la tasca que realitzem des del Patronat Municipal de Turisme, relativa a la creació de nous productes turístics, amb la recuperació del patrimoni natural, històric i cultural; i l’oferta diversificada i de qualitat de què gaudim, en l’àmbit de la gastronomia, l’esport, l’entreteniment i el shopping”.

Per la seva banda, Marc Espasa ha explicat que a la convenció de Turespaña “hem pogut analitzar com serà l’evolució dels diferents mercats, tenint en compte la conjuntura actual, arran de la COVID-19; i quines tendències s’albiren, a curt i mitjà termini”.

Espasa ha valorat positivament l’encontre i ha explicat que s’ha creat una xarxa estable de networking, destacant que “hem tingut l’oportunitat de poder-nos reunir professionals del turisme de diverses destinacions, en un mateix context, amb l’objectiu d’intercanviar punts de vista i explicar les nostres estratègies per atraure visitants”.

En el cas de Salou, arran de la pandèmia, cal dir que “ara hi ha molta demanda continguda i ganes de viatjar”, per la qual cosa “preveiem que continuarem sent un mercat estrella, amb una oferta vacacional d’entreteniment molt completa i capaç de satisfer diferents segments, entre els quals es troba el públic familiar”, diu Espasa.

La primera convenció nacional de Turespaña, que ha tingut lloc al Palau de Congressos i Exposicions de Sevilla, ha reunit 300 autoritats turístiques de les destinacions de sol i platja, urbanes, rurals i de muntanya, amb l’objectiu d’abordar estratègies post-pandèmia. També de difondre i intercanviar les bones pràctiques del sector públic turístic i reforçar llaços de col·laboració per planificar polítiques turístiques.