Novetats sobre el cas de l’exentrenador del C.D. La Floresta de Tarragona que va ser detingut per un delicte contra la llibertat sexual d’alguns dels menors als quals entrenava.
Segons ha informat el Tribunal Superior de Just铆cia de Catalunya (TSJC), el jutjat d’instrucci贸 5 de Tarragona, en funcions de gu脿rdia, li ha imposat una ordre d’allunyament respecte dels menors que l’han denunciat i tampoc podr脿 exercir cap activitat relacionada amb menors fins que se celebri el judici.
L’entrenador va ser detingut el passat divendres per un delicte contra la llibertat sexual dels menors denunciants, als quals hauria demanat fotografies de car脿cter sexual. Com a m铆nim tres jugadors del club esportiu l’han denunciat.
A m茅s de l’ordre d’allunyament i la prohibici贸 d’exercir activitats relacionades amb menors, l’acusat tampoc pot comunicar-se amb cap dels menors denunciants i est脿 obligat a estar a disposici贸 del jutjat quan se li requereixi.
La causa queda oberta pel delicte 183.2 del Codi Penal de pornografia, que estableix que fer-se amb material pornogr脿fic o mostrar imatges pornogr脿fiques de menors, ser脿 castigat amb una pena de pres贸 de sis mesos a dos anys.