El Rincón, la reconeguda cadena saragossana de llaminadures, fruits secs i dolços, ha fet oficial la seva entrada a Catalunya amb la inauguració d’una nova botiga al centre de Salou. Ubicada al número 30 del carrer Barcelona, l’obertura marca el primer pas de l’empresa aragonesa al territori català, i ho fa en format estacional, pensat per a l’estiu i adaptat al ritme i les necessitats de la capital turística de la Costa Daurada.
Una pop-up estiuenca amb essència aragonesa
Batejada de manera informal com a “Chuches Salou”, la botiga ha estat concebuda com un petit “racó” estiuenc. Es tracta d’una pop-up que ofereix una selecció dels productes més emblemàtics de la marca: llaminadures a granel, fruits secs, snacks, dolços artesans i begudes, tot pensat per consumir a peu de platja, durant un passeig.
Amb aquest nou format, El Rincón no només adapta el seu model clàssic a l’estacionalitat turística, sinó que explora un concepte de botiga més àgil i flexible, però amb el mateix control de qualitat i l’essència familiar que l’ha fet popular des que va obrir la seva primera botiga el 1984 al barri de Torrero (Saragossa).
De botiga efímera a projecte de futur?
Tot i néixer amb un caràcter temporal, la nova botiga a Salou podria representar el començament d’una nova etapa per a El Rincón a Catalunya. Fonts de l’empresa han expressat que l’experiència d’aquesta pop-up servirà de prova pilot per estudiar possibles implantacions estables a la regió, aprofitant el flux turístic però també la presència de públic local fidel als seus productes.
Amb més de 70 establiments a Aragó i Madrid, un centre logístic propi i producció interna de productes com les patates fregides o la pastisseria, El Rincón segueix expandint-se amb un model que combina tradició, autoservei i aposta per la qualitat.