Dimarts, 11 de febrer de 2025
És notícia

La nova marca turística de la Canonja: “Redescobreix-la”

Avatar photo
Una nova marca turística que dona identitat i una imatge moderna “que transmet els valors turístics i d’atracció de la Canonja”

L’edifici Època ha estat testimoni de la presentació de la creació de la nova marca turística de la Canonja. El municipi de Roc Muñoz aposta així per expandir-se al turisme amb la nova imatge.

La Canonja vol aprofitar la seva situació geogràfica, estant enmig de l’eix de la Costa Daurada i Tarragona-Reus. La regidora Lucía López, que s’encarrega de la regidoria d’Indústria i Turisme, creu que s’han d’establir sinergies amb qui té al costat i que la seva regidoria, recentment creada, ara ja té tot el sentit del món. Perquè no només el turisme és la costa, hi ha una gran oferta gastronòmica a tot el territori, una riquesa vitivinícola molt gran amb set denominacions d’origen i més. I ara, la Canonja, treballa per desestacionalitzar el municipi i fer soroll, tenint una personalitat única.

Un dels grans motius de la creació d’aquesta marca turística, a més a més, és la pròxima inauguració del Centre d’Interpretació del Jaciment Arqueològic de la Boella.

L’alcalde, per la seva banda, s’ha mostrat molt satisfet per aquesta nova marca. Ha explicat que volia donar-li forma al turisme i, enlaira el Museu del Mamut, qui donarà un impuls a tot això. Per ell, aquest és un repte apassionant. Demana als representants de les entitats que han d’anar tots junts en aquest nou viatge.

La creació de la marca de la Canonja

En la creació de la marca, s’han inspirat en ser un municipi “Family-friendly”; una marca amb caràcter cultural i històric girant al voltant del Museu del Mamut; establint-se també com a municipi mediterrani rural i sent un municipi sorpresa, un municipi per descobrir.

Creant-ho tot, han volgut fer una marca amb substància, que comunica. Volen gravar en la ment dels consumidors una imatge acoloria, positiva, alegre i confiada.

A nivell creatiu, tot el lettering s’ha dibuixat a mà, per tenir una tipografia única. A través dels colors, volen transmetre tots els valors anteriorment anomenats: caràcter cultural, recorregut, municipi sorpresa, etc.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

980 alumnes participen a la IV Fira de Robòtica Educativa i Programació del Vallès Oriental

Notícia següent

L’Ajuntament de Parets i els industrials del polígon Llevant es reuneixen per millorar la seguretat viària

Notícies relacionades