Dimecres, 23 d'abril de 2025
És notícia

El Morell engega una campanya contra la LGTBIQ+FÒBIA

Avatar photo
Des del consistori es tenen previstes diferents activitats i actes fins a arribar al 28 de juny, Dia Internacional LGTBIQ+

Aquest divendres passat, 17 de maig, va ser el Dia Internacional contra la  LGTBIQ+FÒBIA, i des del Morell, “continuem treballant com sempre i  cada dia, per a la llibertat de totes i cada una de les persones, i per fer front a  qualsevol mena de violència envers qualsevol col·lectiu”, declarava la regidora  d’Igualtat, Erika Moreno.

Una campanya que inundarà tots els espais i comerços perquè cada dia de l’any es  recordi i subratlli la importància de la llibertat individual de cada una de les persones.  A més, aquest any, i sinèrgicament amb el Consell Comarcal del Tarragonès, “iniciem  una campanya conjunta i específicament amb els comerços del poble per deixar clar  que el Morell és un espai lliure de violències”, afegia la regidora de la mateixa àrea.

Des del consistori es tenen previstes diferents activitats i actes que s’aniran desvetllant  al llarg de les setmanes fins a arribar al 28 de juny, Dia Internacional LGTBIQ+.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

ÚLTIMA HORA | Un home s’atrinxera amb dos menors i una arma de foc

Notícia següent

Meteocat: 14 comarques en alerta per intensitat de pluja a tot Catalunya

Notícies relacionades