Arriben els concerts d'estiu de l'Escola de Múscia del Morell

L’alumnat de l’Escola de Música pujarà a l’escenari del Teatre Auditori del 4 al 19 de juny

30 de maig de 2024 a les 11:26h

Comença el mes de juny, s’acosta l’estiu i com ja és tradició a l’Escola Municipal de Música El  Morell arriba el moment de dir adeu a aquest curs amb els Concerts d’estiu, organitzats amb el  suport de la regidoria d’Ensenyament del consistori. Tot un seguit d’actuacions que tindran lloc  del 4 al 19 de juny Teatre Auditori del nostre municipi amb l’alumnat de l’Escola de música  que voldrà mostrar la feina feta durant tot el curs. 

El primer concert serà dimarts 4 de juny: a les 19.30 hores, en el primer concert, actuarà  l’alumnat de Tallers i Tallers lliures, l’AT. Orquestra de Corda, l’AT. els Mussols i l’AT.  RedebeK. 

L’endemà, dimecres 5 de juny, a les 19.30 hores serà el torn dels grups instrumentals  de nivell elemental i el Cor Mallerenga. Dijous 6 de juny, i també a les 19.30 hores, el  protagonisme l’agafarà l’alumnat de piano, que al piano de corda interpretarà diferents  peces que han treballat durant tot el curs. 

El Cor Piula i el Cor Cuereta arriben al Teatre-Auditori el divendres 7 de juny a les 17  hores. A més, aquest curs, hi haurà un concert tancat al públic i a la mateixa Escola que  comptarà amb l’alumnat adult, el de percussió corporal i el Cor Les Pit-Roig. La millor manera de tancar el curs i començar a posar la vista a l’estiu i també en el  pròxim curs. 

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit