El pròxim 11 d’abril s’obren les inscripcions per al servei de transport escolar de Calafell per al curs 2023-2024. El tràmit podrà fer-se fins al 19 de juny, tant de forma telemàtica com presencial, en aquest darrer cas a les oficines del Servei d’Atenció al Ciutadà (SAC) amb cita prèvia.
Per al curs 2023-2024, l’oferta de viatges per a cada usuari és de dos viatges per usuari i dia. És a dir, s’ofereixen dos viatges que es corresponen amb l’hora d’inici i de finalització de les classes. Els criteris i sistema de selecció places són els mateixos que el curs anterior.
Les línies i parades estan disponibles al web municipal.
El tràmit es pot fer:
- Electrònicament, mitjançant la seu electrònica seleccionant el tràmit corresponent sota Destacats o Tràmits i gestions. Cal la identificació mitjançant un certificat digital i s’ha d’adjuntar tota la documentació a la instància.
- De forma presencial, a les oficines del Servei d’Atenció al Ciutadà (SAC), amb cita prèvia.
Documentació que cal aportar en el moment de fer la sol·licitud:
Usuaris del servei de transport escolar del curs anterior (2022-2023):
- En cas que no hi hagi cap canvi en les situacions personals o dades bancàries, no caldrà aportar cap mena de documentació, encara que és obligatori fer la corresponent sol·licitud per a l’any escolar 2023-2024 i la declaració de responsabilitat signada.
Nous usuaris:
Cal aportar la següent documentació (la manca de la documentació requerida significarà la no admissió a tràmit de la sol·licitud):
- DNI/NIE d’ambdós progenitors o tutor/a legal del menor.
- Sentència de divorci, conveni regulador o altres convenis o acords legalment establerts, si és el cas.
- Llibre de família o DNI de l’alumne/a.
- Document de mandat de domiciliació bancària degudament emplenat i signat per l’entitat bancària.
- En el cas de sol·licitants que només tinguin passaport, hauran de presentar una autorització d’una tercera persona que assumeixi el càrrec dels rebuts en el seu compte bancari i posseeixi NIF.
- Autorització per a l’entrega i recollida de l’alumne/a degudament emplenada i signada, juntament amb el document d’identitat de la persona autoritzada per a l’entrega i recollida de l’alumne/a.
- Declaració de responsabilitat signada.
- Autorització de la representació.
- Document d’identitat de la persona representant.
Pagament dels rebuts en cas d’obtenir plaça al transport escolar
El no pagament del servei podrà suposar la pèrdua de la condició d’usuari en cas que s’acumulin deutes de dos mesos o més, de manera contínua o discontínua, prèvia audiència amb l’interessat.
Es recorda l’obligació d’estar al corrent de pagament dels rebuts del transport escolar corresponents a l’any escolar anterior (2022-2023) per poder optar a obtenir una plaça al transport escolar per al 2023-2024 en el moment de fer la sol·licitud. La falta de pagament de cap mes del curs 2022-2023 significarà la no admissió a tràmit i l’anul·lació de la sol·licitud.