Dimarts, 3 de desembre de 2024
És notícia

Pueyo aposta per un model comercial integrat a la trama urbana

Avatar photo

En el marc del debat, organitzat per RAC 1, Pueyo ha mostrat la seva oposició a la gestió actual de les connexions de rodalies

Aquest divendres 12 de maig, amb el tret d’inici de campanya donat, el paer en  cap i candidat a la reelecció Miquel Pueyo ha participat en el debat electoral de RAC  1, per posar sobre la taula la feina feta durant aquests quatre anys de mandat i  les propostes de futur.  

“El 2019 vam fer el canvi honest, amb una paeria endeutada i una pandèmia.  Així i tot, hem desencallat molts projectes. Volem una Lleida oberta al futur, per  això, des de l’oportunitat i la il·lusió d’haver estat paer en cap durant aquests  quatre anys, ara us demano que el 28 de maig, feu possible que el canvi continuï,  per seguir treballant i impulsant grans projectes de ciutat”, ha manifestat Pueyo. 

Un dels temes en què s’ha posat èmfasi, ha estat la nova estació d’autobusos.  ERC Lleida, durant aquests quatre anys ha desencallat molts projectes que  estaven en un calaix des de fa més de 20 anys, i un d’ells, ha estat la nova  estació d’autobusos, la qual, desmentint les paraules del Fèlix Larrosa, Pueyo ha  destacat que aquesta ja està licitada i serà una realitat ben aviat. 

 

En el marc del debat, Pueyo ha posat sobre la taula les mesures de seguretat  per les quals s’ha treballat durant aquest mandat. “L’última Junta Local de  Seguretat es va aprovar tirar endavant un Pla Local de Seguretat; un pla que  s’hauria d’haver encomanat des del 2003. D’altra banda, nosaltres treballem per  una Lleida Segura, que és aquella que garanteix els drets bàsics a tothom, més enllà del model policia, però cal destacar que el 2019, la Guàrdia Urbana de  Lleida tenia 224 efectius, i ara 253”, ha explicat l’alcalde. 

Un altre dels projectes que s’ha tractat durant el debat ha estat el projecte de  Torresalses. ERC Lleida treballa i aposta per un model comercial de proximitat,  integrat a la trama urbana, amb consens amb les entitats de la ciutat, i que no provoqui un buit comercial al centre, i lluny d’interessos opacs. “No apostem pel  projecte de Torresalses perquè això repercutirà, que en uns 4 o 5 anys, ens  trobarem l’eix comercial desertitzat, i aquest projecte buit. 

 

Finalment, durant el debat, Pueyo també ha posat en manifest l’inexistent  sistema de rodalies a Lleida. “A Lleida només es fan 22 operacions al dia. Només  funciona el tren Lleida – Pobla de Segur, gestionat per FGC. Estem molt  emprenyats amb el desinterès manifestat pel govern de l’estat pel que fa a  aquestes rodalies inexistents”, ha manifestat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

‘Nascuts per llegir’ celebra una festa per la 17a edició a Andorra

Notícia següent

Francis Palma: “L’onada a favor del canvi al Morell és imparable”

Notícies relacionades