Dilluns, 19 de maig de 2025
És notícia

ERC demana tirar endavant el procés participatiu del Passatge Santa Anna

Avatar photo
Els republicans a Lleida han recollit algunes de les demandes dels veïns del barri de Templers i Escorxador

El grup d’Esquerra Republicana a la Paeria de Lleida han demanat al Govern del PSC que tiri endavant el procés participatiu per a fer alguna actuació al Passatge Santa Anna i presenti ja algunes propostes perquè els veïns i veïnes de la zona puguin decidir el futur de l’espai.

Aquest va ser un dels temes que van sorgir durant la reunió que la portaveu d’ERC a la Paeria, Jordina Freixanet, i el portaveu adjunt, Juanjo Falcó, van tenir amb l’Associació de Veïns de Templers i Escorxador.

Així mateix, una de les queixes que els republicans van recollir i que presentaran preguntes i propostes a la propera comissió de Gestió de la Ciutat és la manca d’il·luminació de la plaça de l’Escorxador.

Els republicans també ha posat sobre la taula, tal i com han fet en altres barris on s’han reunit amb les entitats veïnals, la necessitat de disposar de més espais per a la ciutadania. “En aquest sentit, proposem que s’estudiï la possibilitat d’obrir els patis escolars per a disposar de més espais d’oci i lleure per als infants i adolescents”, ha destacat Freixanet.

Els republicans també van poder passejar pel barri d’Instituts-Sant Ignasi, amb la presidenta de l’Associació de Veïns, Montse Sanjuan. Els veïns de la zona van posar de manifest la manca d’aparcament a la zona.

“Demanem al Govern que millori el manteniment de la via pública, un dels temes que surt a cada reunió amb veïns i veïnes”, ha explicat Freixanet.

“Els veïns ens han denunciat la brutícia que s’acumula en els solars del carrer Alcalde Costa i en la necessitat que s’hi doni un ús  públic fins que no s’hi construeixi. També ens han manifestat la conveniència de fer una actuació integral a la vorera del carrer  Joana Raspall, en un estat molt deficient i amb perill pels vianants com a conseqüència de les arrels dels arbres que han aixecat tot el paviment, així com reasfaltar la passarel·la dels instituts”, ha continuat Freixanet.

Els republicans continuen les visites als barris i zones de la ciutat i les trobades amb les entitats socials i veïnals de cada barri, per a poder recollir propostes i demandes que transformaran en preguntes a les properes comissions.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Guàrdia Urbana realitza més de 600 actuacions a l’Horta de Lleida al 2023

Notícia següent

VÍDEO | Un nen es queda atrapat en una màquina amb peluixos

Notícies relacionades