Diumenge, 20 d'abril de 2025
És notícia

VÍDEO | Enxampen un lladre que robava a ancianes a punta de navalla a Lleida

Avatar photo
El detingut, que tenia predilecció per ancianes de 90 anys o més, ja és a la presó i no es descarta que estigui implicat en més robatoris

Els Mossos d’Esquadra van detenir dilluns un home de 52 anys acusat de robar a punta de navalla dones grans aprofitant el moment en què entraven a casa o a l’ascensor de l’edifici.

De moment han identificat tres casos amb víctimes de 89, 93 i 95 anys atacades les tres amb el mateix ‘modus operandi’.

L’individu les hauria assaltat quan entraven a l’edifici, es trobaven al replà del domicili o dins l’ascensor i, després d’amenaçar-les amb una navalla, els robava de forma violenta les joies que portaven posades com collars, arracades o anells.

Dues de les víctimes van patir contusions en caure a terra. El detingut ja hauria ingressat a presó i no es descarta que estigui implicat en més delictes.

La detenció és el resultat d’una investigació que va començar la setmana passada després que la policia s’assabentés que els dies 9, 10 i 12 de setembre hi va haver tres robatoris violents als carrers Segrià, Bisbe Messeguer i passeig de Ronda de Lleida.

Les gestions fetes pels agents de la Unitat d’Investigació del Segrià van permetre identificar el suposat lladre. Aquest va ser localitzat i detingut dilluns, pels volts de les deu de matí, al carrer Pius XII de Lleida.

El detingut compta amb antecedents i ha ingressat a presó després de declarar davant del jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Els veïns de la Pobla de Mafumet ja poden informar-se de l’actualitat per WhatsApp 

Notícia següent
L’alcalde de L'Hospitalet, David Quirós, i el jugador del RCD Espanyol Omar El Hilali

L’Hospitalet presenta la Xarxa Antirumors L’H per combatre els estereotips i els prejudicis

Notícies relacionades