Diumenge, 20 d'abril de 2025
És notícia

Els veïns de la Pobla de Mafumet ja poden informar-se de l’actualitat per WhatsApp 

Avatar photo
L’Ajuntament ha habilitat recentment el nou canal ‘La Pobla informa’, que substitueix l’anterior grup de difusió de la mateixa xarxa social

Amb la voluntat d’oferir un millor servei i una comunicació més fluida i eficient amb els seus habitants, l’Ajuntament de la Pobla de Mafumet ha habilitat recentment el nou canal ‘La Pobla informa’ a  whatsapp.

A través d’aquesta nova eina, el consistori informarà tots els seus seguidors sobre incidències que es puguin produir al municipi, i també oferirà tota mena d’informacions d’interès públic, de tal manera que tothom pugui estar al corrent de tot el que succeeix a la Pobla de Mafumet.

Aquest nou canal és totalment gratuït per a les persones usuàries i substitueix el grup de difusió que, també a WhatsApp, l’Ajuntament mantenia actiu fins ara. Qualsevol persona interessada a rebre les comunicacions que el consistori pobletà pugui fer a través del canal ‘La Pobla informa’, només ha de clicar aquí, o bé entrar a l’apartat ‘Canals’ de whatsapp, escriure ‘La Pobla informa’ a la barra de cerca i clicar el botó ‘Seguir’.

Amb aquesta novetat en matèria de comunicació i informació a la població, l’Ajuntament pobletà segueix impulsant la seva transparència i potenciant la seva presència a l’entorn digital, tal com ha fet en els darrers anys amb la implantació de la seva seu electrònica i portal de transparència, la renovació de la pàgina web, la instauració de l’app ‘femPobla’ o la presència activa a les xarxes socials de  Facebook, X (antic Twitter), Youtube i Flickr.

En l’àmbit de l’app, ‘femPobla’ acumula més de 1.000 descàrregues d’ençà de la seva creació l’any 2015. L’eina permet a les persones que la tenen descarregada al seu telèfon intel·ligent estar al dia de  les principals notícies i bans que afecten el poble, participar d’enquestes sobre afers d’interès  municipal, notificar a l’Ajuntament incidències i avisos sobre desperfectes o alteracions, consultar  l’agenda municipal d’actes culturals i lúdics, descobrir els principals llocs d’interès del poble i, sobretot, disposar d’un feedback efectiu i immediat amb l’Ajuntament.

L’App ‘femPobla’ és gratuïta i està disponible per als sistemes operatius iOs i Android. A més, els  usuaris no han de facilitar cap dada personal per tenir-hi accés, la qual cosa garanteix la seva privacitat i la salvaguarda de les seves dades, ja que en cap moment les han de facilitar a l’aplicació ni a  l’Ajuntament.

Aquesta aplicació entronca amb les tendències actuals de govern obert, participació ciutadana i  transparència municipal. Amb ‘femPobla’, l’Ajuntament pot escoltar els seus habitants en una  comunicació bidireccional que pretén buscar la col·laboració veïnal, tot fomentant un major ús de les  noves tecnologies. A més i en la mateixa línia, l’Ajuntament treballa intensament i des de fa uns anys  en el desenvolupament i potenciació de les eines digitals que l’apropin als seus habitants.

En aquest sentit, l’Ajuntament pobletà està apostant de manera decidida per la digitalització i l’ús de les  noves tecnologies en el dia a dia del vincle amb els habitants del municipi. L’objectiu és aconseguir una  proximitat real i efectiva, així com facilitar els tràmits i gestions dels pobletans i les pobletanes en la  seva relació amb l’administració local.

En aquesta línia de proximitat en línia, el consistori posa a disposició de tothom recursos informatius  com són perfils municipals molt actius a les xarxes socials Facebook, X (antic Twitter), YouTube i Flickr.  A través d’aquestes eines, tothom pot mantenir-se informat al moment de qualsevol novetat o  informació d’interès, i també comunicar-se amb l’Ajuntament.

A més i amb la voluntat d’oferir el servei més eficient i àgil possible, l’Ajuntament va impulsar temps  enrere la seva pròpia Seu electrònica municipal, així com ha incorporat al web municipal una  botiga virtual per facilitar el pagament de cursos i activitats diverses; i el portal d’ocupació municipal, un  servei que permet, a pobletans i forans, cercar ofertes de feina a desenvolupar tant al mateix poble com  en altres de propers.

Les eines telemàtiques de les quals s’ha dotat l’Ajuntament li permeten continuar oferint els serveis i gestions  habituals i, fins i tot, fer-ho d’una manera més còmoda per als pobletans: sense haver de sortir de casa,  sense haver de fer cua ni demanar cita prèvia, sense la limitació d’un horari determinat. Així, des de la  Seu electrònica municipal, tothom pot realitzar un ampli ventall de gestions amb l’Ajuntament, a qualsevol  hora i des de qualsevol lloc, ja que només cal disposar d’un ordinador, tauleta o telèfon amb connexió a  Internet. La finalitat de tot plegat, tal com remarca l’alcalde Joan Maria Sardà, “és aconseguir que  l’Ajuntament estigui ben a prop dels pobletans i les pobletanes”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Mossos

Enxampen ‘in fraganti’ dos lladres amagats dins d’un armari

Notícia següent

VÍDEO | Enxampen un lladre que robava a ancianes a punta de navalla a Lleida

Notícies relacionades