Dimarts, 21 de gener de 2025
És notícia

El PSC afirma que la residència de Pardinyes permetrà complir amb les reivindicacions del barri

Avatar photo

La portaveu adjunta del grup municipal socialista a la Paeria, Begoña Iglesias, ha afirmat aquest divendres que la cessió dels terrenys per construir la residència i el centre de dia per a les persones grans al barri Pardinyes “permetrà fer un pas més per complir amb els anhels i les reivindicacions legítimes del barri”. Després de la comissió d’Economia, Presidència, Participació i Promoció Econòmica, Begoña Iglesias ha explicat que el PSC ha acompanyat i també canalitzat, durant aquest mandat, les propostes fetes pels veïns, les veïnes i la Fundació Privada de Pardinyes per tal de construir l’equipament al carrer de Josep Pallach, “per les quals hem sumat suports al ple de la Paeria”.

En aquest sentit, Begoña Iglesias ha recordat que el PSC va presentar una moció el passat mes de novembre del 2022 per cedir els terrenys del Carrer Josep Pallach per a la construcció de la residència a Pardinyes i, en aquest sentit, ha ressaltat “la importància d’avançar en nous models que garanteixin el dret de viure la vellesa amb plenitud i als barris”.

Begoña Iglesias lamenta els incompliments del govern municipal de Miquel Pueyo amb l’Agrolivinglab 

Begoña Iglesias ha afirmat que “el govern municipal de Miquel Pueyo està cada vegada més acorralat davant del fals anunci que va fer sobre la inauguració de l’Agrolivinglab”. Begoña Iglesias ha considerat “d’inversemblant que el bipartit d’ERC i Junts aprovi ara el conveni per a la gestió d’usos, quan el més lògic és que això s’hagués fet abans de la inauguració, que es va anunciar l’octubre del 2022”. Begoña Iglesias ha lamentat la falta de rigor i d’ètica amb què ha actuat el govern municipal de la Paeria, “presumint de grans anuncis quan no eren una realitat”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Amazon va facturar 6.400 milions d’euros a Espanya el 2022

Notícia següent

Els Bombers de Sabadell guanyen el 18è Concurs de Rescat en Accidents de Trànsit

Notícies relacionades