Un home ha estat detingut a Balaguer després d’un doble intent d’agressió sexual a una àvia de 76 anys i a una menor de 14 anys.
Segons avança l’ACN, l’home estava masturbant-se en un punt que travessa el riu Segre a la ciutat quan una dona de 76 anys va passar pel pont, travessant d’un costat a l’altre.
Quan va situar-se a l’altura de l’home que s’estava masturbant, aquest la va assaltar i va començar a tocar-li els pits fins que la dona va poder marxar.
L’home va quedar-se al pont seguint amb els tocaments quan, poc després, va passar-hi una nena de 14 anys, a qui l’home va intentar fer un petó. La noia, però, va poder apartar-se d’ell i va fugir corrents.
Totes dues van anar a la comissaria a denunciar els fets i van explicar que hi havia un home masturbant-se a sobre del pont. Els Mossos d’Esquadra van iniciar una investigació i van acabar identificant l’home, el van localitzar i el van detenir per dos presumptes delictes d’agressió sexual.
L’home va passar aquest dissabte, 3 de febrer, a disposició judicial i el jutge va decretar-ne la llibertat amb càrrecs.