Detingut al Segrià en ser denunciat per diverses dones de la seva familia per diferents agressions sexuals

Hi ha una investigació oberta per saber si l'home ha comès també altres delictes de difusió de contingut sexual o pornografia infantil

18 d'octubre de 2026 a les 19:38h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Un home de 65 anys ha estat detingut pels Mossos d'Esquadra després d'haver sigut acusat de diversos delictes d'agressió sexual, segons informen dels del diari Segre. L'home, veí del municipi de Corbins, al Segrià, hauria estat abusant de diverses dones de la seva família durant anys, una d'elles menor d'edat.

Després de diferents denúncies de les suposades víctimes, ara hi ha una investigació oberta sobre el cas. A més, les autoritats estan indagant per saber si el mateix home també podria haver comès altres delictes, difonent contingut sexual a Internet o a través de la consumició de pornografia infantil. Se li han requisat diversos dispositius informàtics per a ser analitzats.

Un cop les denúncies van arribar, els efectius de la Unitat d'Investigació del Segrià van analitzar el cas i van procedir a la detenció de l'home.

Llibertat amb càrrecs i prohibit apropar-se a les víctimes

Segons se sap, dijous passat el detingut va passar a disposició judicial al jutjat de guàrdia de Lleida. Finalment, va quedar en llibertat amb càrrecs, a banda d'això li van aplicar diverses ordres de prohibició d'aproximament i també de comunicació a les seves víctimes. 

Sobre l'autor
Diseño sin título (1)
Laura Castaño Martín
Veure biografia
El més llegit