La ciutadania de Sitges podrà participar en l’audiència pública telemàtica d’aquest dijous sobre el coronavirus

13 de maig de 2020 a les 14:17h

Després de celebrar el primer ple telemàtic de la història de l’Ajuntament de Sitges a causa del coronavirus, aquest dijous es realitzarà la primera audiència pública també de manera telemàtica pel mateix motiu.

La regidoria de Participació ciutadana impulsa aquesta iniciativa per resoldre dubtes i inquietuds sobre la pandèmia de  la covid-19 i amb aquesta voluntat convoca aquesta sessió que es podrà seguir en streaming al canal de youtube de l’Ajuntament de Sitges a partir de les cinc de la tarda.

Les sitgetanes i els sitgetans que vulguin participar-hi poden enviar les seves preguntes a través del correu electrònic [email protected] abans del dimecres 8 d’abril. Al llarg de la sessió es respondran les qüestions sobre l’evolució del coronavirus plantejades per les veïnes i els veïns de la vila.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit