Roses presenta el seu Pla d’Accions per a la temporada 2021

Aquest matí ha tingut lloc al Teatre Municipal de Roses la presentació del Pla d’Accions amb què Turisme de Roses aborda aquest 2021 per a la dinamització i promoció turística del municipi. Montse Mindan, alcaldessa i regidora de Turisme, ha estat l’encarregada de conduir la sessió, on s’han desgranat les novetats en la programació d’enguany, el desenvolupament dels projectes de turisme sostenible que s’estan implantant a Roses i les diferents campanyes i materials promocionals elaborats per a aquest any.

Novetats 2021: Ride Roses, Miradors de la Badia, Tour Familiar
Roses afronta el 2021 amb importants novetats que posen l’èmfasi en la natura, el mar i el benestar, davant el creixement de la demanda per viure les destinacions d’una forma més orgànica. A les propostes ja iniciades la passada temporada en aquesta línia (snorkel en família, e-bike, marxa nòrdica, concerts bols tibetans, meditacions sun-rise a la sortida de sol, mindfulness a la natura, visites teatralitzades, tast de vins…), se sumen aquesta temporada 3 projectes nous:

Ride Roses: posiciona Roses com a destinació de turisme esportiu, amb la configuració de 3 rutes en bicicleta BTT, 3 rutes en bicicleta de carretera i 3 rutes en gravel (mixte BTT i carretera. A més, es compta amb serveis específics dels establiments d’allotjament, tallers de reparació i lloguer de bicicletes i accions promocionals dirigides a professionals (clubs i associacions esportives) a través del club de màrqueting de Turisme Esportiu del PTCBGI, al gran públic o ciclistes esporàdics a través de plataformes i material gràfic, i al públic local a
través de sortides de coneixement de les rutes durant els mesos de tardor-hivern.

Miradors Badia de Roses: neix com a proposta de Roses amb la voluntat que la resta de municipis se sumin en la creació i senyalització de nous miradors o n’adaptin els ja existents, amb l’objectiu de donar a conèixer la badia com a una de les més belles del món. En coordinació amb el PNCC i fent una intervenció respectuosa amb l’entorn, a Roses s’estan preparant ja punts-mirador que també proposaran enllaçar amb rutes senderistes.

Roses Tour Familiar: consistent en una activitat de descoberta de Roses divertint-se a través d’un joc- gamificació. El projecte, presentat fa unes setmanes, ha comptat amb una gran acollida i valoració durant la Setmana Santa.

Intensificació de les campanyes de proximitat i nous materials
La presentació ha continuïtat amb la programació de les campanyes i materials promocionals previstos per a aquest 2021, on els productes audiovisuals tindran una gran importància. Ana Arjol i Jona Fernández, directors de la productora rosinca Almanegra, han presentat les 8 càpsules audiovisuals encarregades per Turisme de Roses per segmentar els diferents atractius de la població (enologia, natura, festes, esports, port pesquer, lleure, cultura, gastronomia) i mostrar que Roses és per a tots els públics, ofereix tot tipus d’activitat i és apta per ser visitada tot l’any. L’Ajuntament posa a disposició de l’empresariat tots aquests vídeos a través del seu canal Youtube, per tal de facilitar la promoció turística a través de les seves xarxes socials.