Diumenge, 16 de febrer de 2025
És notícia

Sant Cugat celebrarà Sant Jordi amb una trentena d’activitats i més de 80 parades

Avatar photo

Exposicions, intercanvi de llibres, concursos de vídeo poemes i microrelats, presentacions literàries, concerts, teatre i dansa, ompliran els carrers de la ciutat del 15 al 30 d’abril

Del 15 al 30 d’abril, Sant Cugat celebrarà la diada de Sant Jordi amb una trentena d’activitats. L’Ajuntament, en col·laboració amb diverses entitats santcugatenques, ha programat una àmplia i variada oferta per a tots els públics: exposicions, intercanvi de llibres, concursos de vídeo-poemes i microrelats, taula d’escriptors, presentacions literàries, concerts, espectacles de teatre i dansa i tallers familiars.

Més de 80 parades de llibres i roses tornaran a ser protagonistes de la Diada, ocupant places i carrers durant tota la jornada. Començaran a la plaça Octavià, passant per carrer la Torre, plaça U d’Octubre, i, enguany com a novetat, s’incorporen dos nous emplaçaments al carrer de la Creu i l’avinguda Cerdanyola. L’Associació de llibreters de Sant Cugat, formada per El Celler de llibres, Abacus, El pati de llibres, Paideia i La Salvatge, tindran parades el dissabte 22 i el diumenge 23 d’abril, a la plaça Octavià

Les presentacions literàries tindran un lloc rellevant dins la programació. Dimecres, 19 d’abril, Marta Pessarrodona presentarà la reedició del seu llibre ‘Donasses’, a la llibreria La Salvatge. El mateix dia, el Monestir de Sant Cugat acollirà la presentació de ‘Sant Cugat Confidencial’, un recull de nou contes sobre Sant Cugat escrits per autors i autores vinculades a la ciutat. Dijous, dia 20, els Geganters de Sant Cugat, presentaran, al Claustró del Monestir, el llibre ‘Món gegant’, un recull dels materials del 1r Congrés i Trobada Internacional de Gegants i Imatgeria Festiva, que es va celebrar a Reus l’any 2017.

També cal destacar altres propostes com la X Taula d’escriptors, amb la participació d’una cinquantena d’autors/es, el concurs de Vídeo Poemes de l’Ateneu Santcugatenc, l’“Especial Sant Jordi” i el 16è concurs de Microrelats de Cugat Mèdia, el tradicional Concert de Sant Jordi de la Simfònica de Sant Cugat, i un original taller familiar de fabricació de roses lluminoses.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Festa de la Municipalitat

La Festa de la Municipalitat de La Canonja serà del 15 al 22 d’abril

Notícia següent

Valls organitza una caminada a Masmolets per commemorar el dia de l’activitat física

Notícies relacionades