Divendres, 16 de maig de 2025
És notícia

Valls organitza una caminada a Masmolets per commemorar el dia de l’activitat física

Avatar photo

El CAP Dr. Sarró de Valls i el Pla d'Acció Comunitària Inclusiva de Valls, dins del grup de treball de Salut Comunitària, impulsen la tercera caminada a Masmolets

El proper dijous 20 d’abril, amb motiu del Dia Mundial de l’Activitat Física, es farà una Caminada a Masmolets. La proposta sorgeix del treball en Xarxa del CAP Dr. Sarró i el Pla d’Acció Comunitària Inclusiva de Valls de l’Ajuntament de Valls, amb el suport del Grup de Treball de Salut Comunitària de Valls. Aquest grup està format per diferents serveis i entitats municipals que treballen envers la salut, entre elles el Patronat Municipal d’Esport que porta molts anys organitzant activitats entorn el Dia Mundial de l’Activitat Física.

Aquest any el lema proposat per la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física conjuntament amb el Departament de Salut és «Gaudeix la vida, posa’t en marxa». El format de la caminada és de nivell mitjà/baix amb l’objectiu de potenciar que tothom qui vulgui hi pugui participar.

La sortida de la caminada serà a les 9:30h des del CAP Ignasi Sarró. Hi haurà el suport de Protecció Civil durant tot el recorregut. Aquest any també es comptarà amb la col·laboració dels i les alumnes de l’IFE Narcís Oller, del curs Auxiliar en manteniment d’instal·lacions esportives. En formen part joves amb necessitats educatives especials associades a una discapacitat intel·lectual lleu o moderada i aprofitaran la sortida per posar en pràctica els seus coneixements. Per altra banda, des de l’empresa Agbar i l’empresa Ametller Origen, s’oferirà un petit avituallament.

El recorregut serà: sortida des del CAP Valls, seguidament es passarà pels carrers Robert Gerhard, Balmes, Mirador, cap a la Xamora i s’agafarà el camí de la Verneda fins a Masmolets. La tornada serà a la inversa. És important dur esmorzar i aigua.

L’activitat és oberta a tots els públics i les inscripcions es poden formalitzar al CAP Dr Sarró, c/ de la Vallvera, 8 o trucant al telèfon 977 602 000.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Sant Cugat celebrarà Sant Jordi amb una trentena d’activitats i més de 80 parades

Notícia següent

L’automobilisme de qualitat torna a Salou amb el Rally Catalunya Històric

Notícies relacionades