Diumenge, 15 de juny de 2025
És notícia

Granollers acull una nova edició del concurs de Creació de Jocs de Taula amb 122 prototips

Avatar photo
La prova és el certamen estatal més antic en l’àmbit de la creació lúdica i acull a representant de 10 països diferents
jocs-taula-solsona

El concurs Ciutat de Granollers de Creació de Jocs de Taula arriba enguany a la 18a edició amb xifres rècord de participació internacional. Aquest dissabte 17 de maig a les 18 h, a la sala d’actes de Can Muntanyola, tindrà lloc la gala de lliurament dels premis. Es tracta del certmen estatal més antic en l’àmbit de la creació lúdica i aquest any ha rebut la participació de 122 prototips procedents de 10 països diferents, una xifra molt superior als 98 jocs presentats en l’edició anterior. En total, s’han rebut 101 propostes procedents d’Espanya, i d’altres d’Austràlia, Bolívia, Brasil, Canadà, Noruega, Perú, Regne Unit, Estats Units i Vietnam.

Els jocs finalistes de l’edició d’enguany són:

  • El jardí del gnom , d’Adrián González
  • 5 daus , de Gerard Ribas Sellés
  • Pangea , d’Óscar Romero
  • Al salir de clase , de Luis Miguel Dueñas Gutiérrez, Paloma J. Pascual i Abraham Sánchez
  • Cerdos y mazmorras , d’Óscar Martín, Iván García Márquez i Breogán Ramírez Domínguez
  • Syne: Team Duels , d’Erik Jiménez Medrano

Els noms del guanyador i dels dos accèssits són faran públics durant la gala de lliurament dels premis, on també es lliuraran el premis Ludo Qualitas i Ludo Qualitas Plus, dues distincions atorgades per la Fira JugarXJugar amb el suport dels principals divulgadors lúdics de tot l’estat, que reconeixen els millors jocs publicats per editorials espanyoles durant l’edició.

Així mateix, serà públic el guanyador del Concurs Provocatio, organitzat conjuntament amb JEA Games, un repte de creació exprés de jocs de taula dirigit a autors nacionals amb esperit innovador i capacitat de resposta creativa en temps límit.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
louenn-caous-desaparegut-frança

Novetats sobre la desaparició del jove francès de 15 anys: asseguren que l’han vist a Catalunya

Notícia següent

Tallers, visites, jocs i tastos omplen el Moll de Costa per Tarraco Viva

Notícies relacionades