Amb aquesta producció, el Barnasants, com ha explicat amb una nota, també pretén “trencar les costures dels tòpics establerts al voltant de la cançó d’autor”. El projecte de cultura en xarxa, encapçalat pel director i activista cultural Pere Camps, sempre ha reivindicat la cançó d’autor com un gènere propi i independent, no pas com un estil. Segons el festival, la cançó d’autor es pot interpretar en clau de jazz, de música tradicional, de rap, de música electrònica, en format acústic, elèctric, i, per què no, en clau de rock o de ska.
Gira
El Barnasants ha volgut que ‘Baula rere baula’ recorri el conjunt dels Països Catalans, en el marc del festival, que, un any més, tindrà una programació que passarà pel al País Valencià, Illes Balears, l’Alguer i Catalunya del Nord, a més de Catalunya. Així, en total, seran 10 concerts –l’estrena a L’Hospitalet i nou concerts més- repartits per llocs com Formentera el 5 de febrer –que enguany torna a ser seu del Barnasants, gràcies al suport del Consell Insular de l’illa i la col·laboració de l’Obra Cultural Balear de Formentera–, Bellreguard (País Valencià) el 26 de febrer, Amposta, Balaguer, Girona el 2 d’abril (al Teatre Municipal, dins el Festival Strenes), Manacor (Mallorca) el 9 d’abril, l’Alguer el 24 d’abril amb la col·laboració de la Plataforma per la Llengua, la ciutat de València, i finalment la Catalunya del Nord, amb la col·laboració del Casal de Perpinyà.
A cada concert, els Brams aniran acompanyats de convidats del lloc on es faci el concert, que representaran les tres generacions de la cançó d’arreu del país. D’aquest manera, es vol fer l’homenatge extensiu a les tres generacions i a tots els cantautors d’arreu dels territoris de llengua i cultura catalanes.
Des del 1992, Brams ha publicat 13 discos complets. El primer va ser ‘Amb el rock a la faixa’ (1992), seguit de ‘Ni un pas enrere’ (1993), ‘La diplomàcia de la rebel·lia’ (1994), ‘Cal seguir lluitant’ (1995), ‘Al Liceu’ (directe) (1997), ‘Nena de Nicaragua’ (1998), ‘Tot és possible’ (1999), ‘Aldea Global Thematic Park’ (2001), ‘Energia’ (2003), ‘Sempremés’ (2005), ‘Oferta de diàleg’ (2011), ‘Anem tancant les portes a la por’ (2014) i ‘Demà’ (2017).