Andbank recapta més de 8.000 euros amb la venda d’una polsera solidària a favor del càncer infantil

Andbank col·labora un any més amb la firma de joies Shiori amb el disseny d’una polsera solidària que es va crear exclusivament per celebrar el dia de la mare

Andbank va celebrar el dia de la mare amb una polsera solidària en col·laboració amb la marca de joies Shiori. Aquesta polsera està fabricada en plata i una pedra turquesa i muntada en un cordó de nylon. També, es va crear un penjoll amb el mateix material, per si es volia obtenir el conjunt de les dues peces. La polsera es va posar a la venda tant a les oficines d’Andbank com a través de la pàgina web de Shiori.

L’any passat Andbank i Shiori ja van col·laborar en el dia mundial contra el càncer de mama. Amb aquesta col·laboració les dues empreses volen refermar el seu compromís en la lluita contra el càncer i en donar suport a totes les accions i projectes de recerca per a erradicar aquesta malaltia.

L’import recaptat total ha estat de 8.210 euros els quals, enguany, aniran destinats íntegrament a l’hospital Sant Joan de Déu, que promou la construcció del Pediatric Cancer Center Barcelona. Un centre que tindrà les millors infraestructures, l'última tecnologia i els millors professionals per tractar i investigar el càncer infantil, i que serà un dels centres d’oncologia pediàtrica més grans d’Europa, del qual Andbank és donant fundador.

Càndida Castillo de Sant Joan de Déu afirma que “gràcies a aquesta bonica iniciativa podrem avançar en el coneixement d’aquesta cruel malaltia, oferir els millors tractaments i millorar la qualitat de vida de tots els petits valents i de les seves famílies.“ “En el centre podrem atendre més de 400 nens i nenes l’any i, a més, a través del PCCB Charity Fund, podrem tractar també a infants sense recursos de països en vies de desenvolupament” ha afegit.

Per la seva banda, Maria Suárez d’Andbank ha manifestat que “amb aquestes accions que fem anualment, des d’Andbank volem seguir la línia del nostre pla de responsabilitat social corporativa, la qual centrem en l’esforç en ajudar a la investigació i afavorir les accions de lluita contra el càncer”.