Dilluns, 21 d'abril de 2025
És notícia

SEGON CRIM MASCLISTA DEL DIA | Troben el cadàver d’una dona que havia desaparegut i en detenen la parella

Avatar photo
Pressionat per la Policia, l’autor del crim ha confessat i han indicat el paratge on va abandonar el cos d’Andrea
Andrea Bejarano

Agents de la Policia Nacional han localitzat avui dimecres el cos sense vida d’Andrea Bejarano, de 34 anys, desapareguda des de diumenge passat a Burgos. La dona, originària de Colòmbia, feia anys que vivia a la capital castellana i treballava al laboratori de microbiologia de l’Hospital Universitari.

Paral·lelament, ha estat detingut un home, probablement la seva parella, per crim masclista, segons han explicat a EFE fonts de la Subdelegació del Govern a Burgos.

Pel que se sap, la Policia ha estat pressionant l’home, sobre el que ja requeien les sospites, i aquest s’ha ensorrat i ha confessat el crim, donant detalls d’on havia amagat el cos, que ha estat localitzat aquesta matinada en un paratge de La Bureba.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Jutjaran un home que s’enfronta a 4 anys de presó per vendre heroïna i cocaïna a Lleida

Notícia següent

L’Hospitalet aprova el Pla de cooperació internacional i solidaritat per impulsar al municipi 

Notícies relacionades