Els cossos sense vida de Rubén i Izan, els dos nens de 3 i 5 anys que van desaparèixer a Torrent arrossegats per la riuada el dia de la DANA quan estaven amb el seu pare, han estat trobats finalment, segons han informat aquest dimecres fonts municipals.
La seva àvia, Antonia María Jiménez, havia demanat públicament ajuda per trobar-los. En una entrevista a Radio Televisión Marchena, don és originària la dona, recollida per EFE, Antonia havia explicat que els petits van estar amb ella fins que el pare els va recollir, en un moment en què “s’esperava força aigua”, de manera que van decidir quedar-se a casa sense moure’s.
Però cap a les sis de la tarda se’n va anar la llum, i poc després va irrompre a la casa “un fort corrent d’aigua de més de dos metres”; sense capacitat per reaccionar, “la casa els va caure a sobre”.
Encara que els nens estaven agafats pel seu pare se’ls va emportar el corrent, i ell mateix va sobreviure agafat a un arbre, on va estar més de cinc hores.

El pare està ingressat en un hospital a causa de les ferides sofertes, però des de llavors no se’n va saber res més i l’àvia mantenia l’esperança que seguissin amb vida. Malauradament, avui, aquesta esperança s’ha esvaït del tot.