Dilluns, 19 de maig de 2025
És notícia

Un cotxe xoca amb un altre que acaba atropellant una mare i el seu fill

Avatar photo
Un vehicle ha xocat per encalç contra un altre, i aquest segon ha acabat atropellant la mare i el fill, que estaven travessant la carretera
Melide

Un accident entre dos vehicles ha acabat provocant l’atropellament d’una dona i el seu fill, que han resultat ferits i han hagut de ser traslladats a un hospital.

Segons han informat els serveis d’emergència, els fets van passar aquest dimecres al municipi de Melide, a La Corunya, quan cap a les 18:20 h una persona va trucar al 112 per alertar sobre un accident amb atropellament a la carretera AC-840, entre els quilòmetres 51 i 52.

Els equips d’emergència van confirmar que, en un primer moment, un vehicle va xocar per encalç amb un altre vehicle que tenia al davant. Arran del xoc, el segon vehicle va acabar atropellant una mare i el seu fill, que en aquell moment travessaven la carretera. 

Tant la mare com el fill, així com la conductora d’un dels turismes, van ser traslladats a un hospital per atendre les seves ferides.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
marihuana Anglesola

Presó per a sis detinguts acusats de cultivar marihuana en pisos d’un edifici d’Anglesola

Notícia següent

Tesla acusada de manipular els comptaquilòmetres dels seus vehicles per extingir les garanties

Notícies relacionades