Una dona de 55 anys ha mort avui dijous després d’enredar-se la bufanda que portava en una cinta de classificació d’una fàbrica situada a la localitat de El Campillo (Huelva), segons ha informat el servei d’Emergències 112 (EMA) Andalusia.
El telèfon 112 ha rebut minuts abans de dos quarts de vuit del matí la primera de diverses trucades que sol·licitava assistència sanitària urgent per a una dona caiguda i estirada a terra després d’haver-se-li embolicat la bufanda que duia al coll en una cinta de classificació.
Així, immediatament, la sala coordinadora ha activat el Centre d’Emergències Sanitàries 061, la Guàrdia Civil, així com el Consorci Provincial de Bombers, que encara que han acudit al lloc no han arribat a intervenir.
Els serveis sanitaris desplaçats al lloc, malgrat intentar reanimar la dona asfixiada, només han pogut confirmar-ne la mort. Per part seva, la Guàrdia Civil ha activat el protocol judicial. Des del 112 s’ha informat del succés a la Inspecció de Treball i al Centre de Prevenció de Riscos Laborals.