Dilluns, 10 de febrer de 2025
És notícia

Un treballador ferit en caure-li a sobre una pedra d’uns tres quilos

Avatar photo

Els fets han passat només tres mesos després de l'accident on van morir tres geòlegs

Un treballador de la mina de Cabanasses de Súria ha resultat ferit aquest dimecres a la tarda en caure-li una pedra d’uns tres quilos a sobre.

La mina va haver d’activar el protocol d’emergències i Mossos ha derivat el cas, sense diligències penals, a inspecció de treball. ICL, l’empresa gestora de la mina, ha confirmat l’accident i ha detallat que la galeria no és la mateixa de l’accident mortal del 9 de març.

En aquest cas, el miner va haver de ser traslladat a l’hospital i va ser donat d’alta el mateix dia. L’accident s’ha produït només tres mesos després de la mort de tres geòlegs en caure’ls-hi una part del sostre de gairebé dues tones. En aquell cas, les primeres investigacions apunten a una cadena d’errors en la comunicació.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Tot a punt per celebrar el Sant Joan a Tarragona

Notícia següent

Pere Renom protagonitza una jornada sobre comunicació i ciència a Tarragona

Notícies relacionades