Dilluns, 9 de desembre de 2024
És notícia

Renfe activa un canal de WhatsApp de Rodalies de Catalunya per informar de l’estat del servei

Avatar photo
Difon tot el que fa referència a avisos, incidències, plans alternatius de transport o restabliment del servei, entre d’altres
whatsapp

A partir d’avui dilluns, 11 de novembre, Renfe posa en marxa un nou canal d’informació de Rodalies de Catalunya per als seus usuaris a través de l’aplicació de WhatsApp.

Es tracta d’una forma de comunicació unidireccional amb què la companyia difondrà tot el que es refereix a l’estat del servei de Rodalies, des d’avisos, incidències, notícies sobre plans alternatius de transport o restabliment del servei, entre d’altres.

El nou canal de Renfe s’ubica a la pestanya ‘Novetats’ de l’aplicació i es pot trobar en aquest enllaç. Per subscriure-s’hi, l’usuari només ha de prémer el botó ‘Seguir’, sense necessitat de donar el seu número de telèfon o cap dada personal. Cada cop que s’actualitzi la informació, un cercle de color verd indicarà que existeixen nous missatges sense llegir.

La posada en marxa d’aquest nou canal s’emmarca en el ‘Pla Endreça’ que el Departament de Territori de la Generalitat de Catalunya i Renfe han impulsat per millorar els sistemes d’informació i comunicació amb els usuaris de Rodalies, responent així al compromís de garantir el dret dels seus clients a disposar d’una informació ràpida, útil i concisa.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
ONCE a la plaça rector Ferrer d'Olot

Pluja de més d’un milió d’euros de l’ONCE a les comarques de Girona

Notícia següent

Detinguda una parella que atracava ancians ‘amb extrema violència’

Notícies relacionades