Netflix es forra gràcies a ‘El Juego del Calamar’

La sèrie ha costat 18 milions d'euros, al voltant de 2 milions per episodi

‘El Juego del Calamar’ és la sèrie del moment. Es troba al número 1 del Top 10 de la plataforma Netflix en més de 80 països i ha aconseguit desbancar a ‘Los Bridgerton’ com la sèrie més vista de la història de Netflix.

A més, li està fent guanyant una fortuna a la plataforma de streaming. La sèrie li està generant gairebé 900 milions de dòlars d’ingressos (al voltant de 780 milions d’euros).

També s’ha desvelat el que ha costat la producció de ‘El Juego del Calamar’: 21,4 milions de dòlars (18 milions d’euros) en total, el que equivaldria a 2,4 milions de dòlars (una mica més de 2 milions d’euros) per episodi.

Per tant, l’acolliment del programa per part del públic internacional està sent molt positiu. S’estima que s’ha vist durant almenys dos minuts per 132 milions d’usuaris en els primers 23 dies des que la sèrie es troba a Netflix. El 66% dels espectadors (87 milions de persones) la van acabar durant els primers dies.