Dilluns, 5 de maig de 2025
És notícia

Sorprenent acusació d’una dona tot just despertar d’un coma de 2 anys

Avatar photo

La policia va investigar el cas, però va ser incapaç de obtenir suficients proves

Una dona es va despertar després d’un coma de dos anys i va acusar el seu germà d’haver-la atacat amb un matxet i haver-la abandonat donant-la per morta, ha informat aquest dilluns la cadena CNN.

En declaracions al canal televisiu, el cap de Policia del comtat de Jackson, Ross Mellinger, va explicar que quan els agents van arribar al lloc dels fets fa dos anys, van trobar la dona, Wanda Palmer de Virgínia Occidental (EUA), al sofà i amb ferides profundes causades pel que llavors van pensar que podria haver estat un matxet o una destral.

La primera impressió dels agents va ser que era un cos sense vida, però poc després es van adonar que Palmer seguia amb vida i respirant.

La dona, que ara té 51 anys, va ser traslladada a l’hospital, on va estar en coma durant dos anys. Mentrestant, la policia va investigar el cas, però va ser incapaç de demanar suficients proves per presentar càrrecs contra algú.

Fa un parell de setmanes, Palmer va recuperar la consciència i, mitjançant respostes de «sí» o «no» a preguntes de la policia, va identificar el seu germà, Daniel Palmer III, de 55 anys, d’haver estat l’autor de l’agressió.

Els agents van detenir el germà i la fiscalia va presentar càrrecs contra ell per intent d’assassinat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

ÚLTIMA HORA: Greu accident entre una moto i un cotxe a Figueres

Notícia següent

Andorra participa en la XI conferència ministerial de medi ambient i canvi climàtic

Notícies relacionades